10 ting du ikke vidste om mig

Bare fordi jeg selv elsker at læse den slags posts hos andre bloggere:

  1. Jeg elsker kylling-nuddelsuppe, men jeg har vildt svært ved at spise det uden at svine og slubre og fedte rundt med ske og spisepinde.
  2. Jeg har aldrig været bange for at gå rundt på Nørrebro, København (eller andre bro-kvarterer) om aftenen/i weekenden. Men jeg kan godt blive utryg, hvis jeg gør det omkring Strøget i København
  3. Jeg er meget hysterisk med min dyne. Der må ikke være “overskydende” dynebetræk i hovedenden og dynen skal være godt fordelt i betrækket.
  4. Der SKAL være skulderrem i mine tasker. Jeg kan slet ikke have, at jeg ikke har begge hænder frie. Og så SKAL der være mange rum, så jeg kan fordele tingene og ved præcist, hvor tingene er. En stor taske hvor alt ligger hulter til bulter? Kommer aldrig til at ske hos mig.
  5. Jeg går ikke med makeup og har aldrig rigtigt gjort mig i smykker. Men jeg har haft piercing i brynet og under underlæben.
  6. Jeg kan ikke lide kakao eller sodavand eller vin eller øl eller champagne.
  7. Min tlf er nærmest altid på lydløs og jeg tager ikke tlf, hvis jeg ikke kender nummeret.
  8. Planter og blomster dør hos mig. Jeg bor i et plante- og blomsterløst hjem
  9. Jeg har det svært både at få kritik og få ros.
  10. Jeg kan godt lide struktur og systematik, men jeg kan ikke altid selv finde ud af at skabe den.
One response to “10 ting du ikke vidste om mig

Leave a Reply

