Om at lytte til kroppen

image

I dag holdte jeg 3. og sidste fødselsdag.
Fik bl.a. gavekort til healing hos Yvonn Luxholm, hvilket jeg glæder mig meget til.

Nåh, men planen var at træne Sprød silhuet uge 3, dag 6 i dag. Og det vil jeg virkeligt gerne.

Men så gik de søde gæster hjem og jeg kunne mærke, hvor træt jeg var.
Jeg fik også luret på de flotte rander under øjnene.
Plus jeg plejer at deloade før og under min menstruation og det er altså nu og ca 4 dage frem.
Så selvom jeg synes det kunne være ret sejt at træne i dag og i morgen og blive færdig med Sprød silhuet på “normeret” tid, så må jeg vist bare lytte til kroppen.

I øvrigt har jeg ikke gennemført hverken Balder uden buler eller Skyhøj forbrænding på den angivne tid, så jeg ved ikke, hvorfor jeg har så travlt nu..

Fakta: Jeg har ikke været syg i et par år. Men blev ret forkølet efter jeg starter på Sprød silhuet. Og det er ikke RIGTIGT væk endnu.

Fakta: Jeg elsker træningen, men jeg var ikke klar til kostskabelonen denne gang.

Fakta: Jeg vender stærkere tilbage efter 1-2 dages træningsfri og “spis hvad jeg har lyst til” (men også lidt mere blød om mave). Det er sket 2 gange nu i Sprød silhuet forløbet.

Hvordan går det med jer? Hvad lærer I om jeres krop, jeres tankemønstre og jeres omstilling til nye vaner?

Leave a Reply

