Med plads til “hovsa”

..i mit forsøg på at holde kulhydrater med stivelse til 1 hovedmåltid om dagen.

Jeg spiste havregrød til efter-træningsmåltidet i morges (og skyr og gulerødder og æble og pære) og her til aftensmad cravede jeg vietnamesisk grillet oksekød, nudler og lidt grøn salat. Ikke sandwich. Ikke pizza. Ikke pommes frites. Men kød og nudler. Som jeg ikke selv skulle lave. Og det skulle gå stærkt.

Lige inden købte jeg en Quest bar som jeg spiste halvdelen af bare for at undgå at kaste mig over noget kage imellemtiden. Åh ja. Sådan kan det gå.

Det var LIGE hvad jeg trængte til 🙂

Leave a Reply

