Sprød silhuet uge 2, dag 4, Let øvet

image

En fin træning med 3 forskellige øvelser. Få gentagelser. Har udskiftet snatch med high pull og i dag kørte det ikke helt for mig med den øvelse. Men øvelse gør mester!

Bagefter tog jeg 2 målebægre Plantforce Vanilie Proteinpulver, 1 bæger Bodylab Maltodextrin, 2 små bananer og 2 Summerbird lakrids trøfler (ups) til træningsmåltid og ca 1 time efter blev det til en fiskefilet, 2 skiver rugbrød med leverpostej og lidt spegepølse og agurk, 1 stor gulerod, 1 æble og en halv avocado.

Jeg lader mig inspirere af kostskabelonen til Intet vægttab/strammes op, men jeg følger den ikke stramt og det er især grøntsagsmængderne der halter. Men én ting af gangen 🙂

Det gør det overskueligt for mig og jeg springer ikke helt fra.

One response to “Sprød silhuet uge 2, dag 4, Let øvet

  1. Hej. Jeg har lige et spørgsmål ang kosten, nu må du endelig ikke opfatte det negativt, men jeg synes det lyder som vildt meget mad du/man skal have! Ved godt at Anna anbefaler et træningsmåltid, men hvis man nu alligevel skal spise ca ½-1 time efter (fx aftensmad), og man sørger for at der både er fedt, protein og kulhydrat der, er det så virkelig nødvendigt med et træningsmåltid også?

Leave a Reply

