Nu starter hverdagen

image

Jeg har nok spist slik, chips, is eller kage hver dag de sidste 2 ugers tid. Jeg tænkte ikke rigtigt over det. Det skete bare.
I forbindelse med min deltagelse i Anna Bogdanovas nye program “21 dage til en sprød(ere) silhuet”, har jeg dog bestemt mig for at rette lidt op op kosten i denne uge for at forberede mig lidt. Programmet kommer 10/1 og starter 12/1.

Jeg vil: (udover at spise protein og fedt til alle hovedmåltider):

– spise stivelse til ét hovedmåltid om dagen mandag til fredag

– springe slik/chips/kage over mandag, tirsdag og torsdag

Det kan jeg godt. Ja.

Leave a Reply

