Op- og nedture i 2014

Opture:

  • Sej selvdisciplin omkring træning: Har gennemført 1 runde Balder uden buler, 1 runde Skyhøj forbrænding og så uge 1-5 af Balder uden buler. Ikke så meget slinger i valsen der. Jeg har været god til at lytte til min krop, til at op- eller nedskalere efter behov og tage de pauser/den deload der skulle til.
  • Anna Bogdanova tilbød at lære mig op med henblik på at blive hjælpetræner. Det sagde jeg ja tak til.
  • God oplevelse med healing hos Yvonn Luxholm
  • God compliance (efterhånden) på protein og fedt delen fra Skyhøj forbrænding
  • Øvet mig i at sætte sunde grænser selvom jeg er konfliktsky
  • Flere gode yoga workshops i foråret
  • Urban retreat hos Birgitte Gorm Hansen 
  • Kage-arrangement hos Chokoladepigerne Maja og Anne
  • Ido Portal workshop på Inspire Convention
  • God disciplin omkring trænings- og eftertræningsmåltider fra Skyhøj forbrænding
  • At skifte fra type 1 til type 3 (= fleksibel forbrænding) fra Skyhøj forbrænding
  • Lære om Anna Bogdanova og fra Anna mht. metoder, principper, tilgange, anbefalinger, gode tips og råd etc. og mærke på egen krop, hvordan det giver mere og mere mening.
  • Jeg elsker at træne med kettlebells 
  • Sikkert et eller andet jeg har glemt.. 🙂

Nedture:

  • Min mor døde desværre af kræft i marts
Leave a Reply

