Evaluering af kulhydrattiming # 2

Det gik lige som det skulle.

Mål: Stivelse til max 8 hovedmåltider måltider mandag til fredag i uge 47 og uge 48.

Compliance: Stivelse til 8 måltider mandag til fredag. Altså høj compliance 🙂

————————————————-

Kulhydrattiming # 3:

De næste 2 uger har jeg – helt ulig mig – fået booket alt for meget ind i kalenderen, så jeg ved jeg bliver presset trods de gode ting, der sker. Derfor skruer jeg ikke yderligere på kulhydrattimingen, men bliver ved de 8 måltider mandag til fredag. Lørdag og søndag er der stadig fri leg 🙂

Jeg er vild med mit compliance skema, som gør det meget visuelt for mig om jeg får nået mine mål. Der er også en vis tilfredsstillelse hver fredag aften og tælle krydser og klappe mig selv på hovedet over, jeg har sat et realistisk mål.

Leave a Reply

