Evaluering af Kulhydrattiming #1

image

Skemaet er mit compliance-skema. Her holder jeg øje med, om jeg gør det, jeg tror jeg gør og om jeg når mine mål.
Kulhydrattiming #1 betyder at jeg max må have 10 krydser mandag til fredag i 2 uger. Hvert kryds betyder stivelse til et måltid.
Som man måske kan ane – det er lidt utydeligt – har jeg 8 krydser den første uge og 7 krydser den næste uge. Det har altså ikke været noget problem overhovedet at nå mit mål.

Det har nok hjulpet en del, at der var absolut ingen begrænsninger i weekenden på stivelse. Som nævnt før, så er der heller ingen begrænsninger på de hurtige kulhydrater overhovedet 🙂 Hver ting til sin tid.

Projektet tager udgangspunkt i Anna Bogdanovas bog Skyhøj forbrænding, hvor hun allerede i uge 2 præsenterer kulhydrattiming. Jeg har bare sprunget det let og elefant over til nu, hvor jeg så småt kan overskue det 🙂

Leave a Reply

