Endnu en bonus ting ved Anna Bogdanova-træning

Nogle gange går jeg til/laver yoga. Der skal man ofte ligge i barnets stilling. (hvis I ikke ved, hvad det er, så prøv evt at google det eller child’s pose).

Jeg har altid kun kunne ligge der, hvis mine knæ kom lidt til siden. Ellers var det som om, jeg ikke kunne være der.

Der er også en stilling, hvor man hænger ud over de let bøjede ben. Så siger underviseren gerne noget med at maven rører lårene. Det er så der, jeg står og tænker “Hvad snakker hun om?” Min mave kan slet ikke røre lårene og det har været som om, at jeg aldrig kom til det. Som om der bare var noget ved min hofte – tænker jeg det er – der ikke var så smidigt/fleksibelt eller noget.

Men .. tatah! Gæt hvad jeg kan nu? 😀 Begge dele. Uden problemer. Hvilket jeg tilfældigt lagde mærke til i dag, hvor jeg lavede opvarmingsflow, fordi min ryg er lidt dum. (ryggen har ellers hat det super fint længe). Så lå jeg lige der med knæene samlede .. wau .. og maven nede på lårene. Det er seriøst aldrig sket før!

Jeg er meget tilfreds 🙂

Leave a Reply

