Skyhøj forbrænding uge 2, dag 3

Opvarmning: 

360 graders vejrtrækning: 10

Den er god for mig, kan jeg mærke. Jeg er ikke rigtigt i “kontakt” med mit åndedræt og det sidder ofte oppe i brystet. Synes denne måde hjælper mig med at blive mere bevidst om det 

Fodstræk: 3 pr. position 

Mine fødder er lidt stive, så jeg vil forsøge at lave denne/disse øvelser til alle opvarmninger.

 

Styrke:

Droppede at lave baldeløft i sofaen, da jeg sidste gang fik ondt i knæene undervejs og bagefter. Så jeg lavede dem bare på måtten. Først med begge ben i gulvet, men da det gav lidt af samme følelse som i sofaen, prøvede jeg med 1 ben af gangen som i BUB.

Powerplanken måtte jeg også ændre lidt på, da min lænd bliver så træt. Så jeg tog 3 runder af den nedskalerede version med benene i vejret og 2 gange powerplanke.

Runder: 1 + power vejrtrækning + 2 bretzel

 

Alt i alt en rolig træning efterfulgt af morgenmad/efter-træningsmåltid til type 3 🙂 

Leave a Reply

