Hjælpetræner

Det er ikke så længe siden, jeg bloggede en kort post om at jeg altså ikke fik penge af Anna Bogdanova for at skrive så meget (godt) om hende, som jeg gør. 

Det gør jeg stadig ikke. 

Men vores relation har ændret sig siden den post og min blogger-position er ikke så neutral mere.

Jeg er nemlig blevet tilbudt at blive hjælpetræner for Anna og har sagt ja tak. Dvs. at jeg skal læres op og siden skal assistere hende ved f.eks. workshops. Hvor meget det konkret bliver til må tiden vise, da jeg har fuldtidsjob ved siden af 🙂 

Jeg er enormt spændt og glæder mig til at lære endnu mere af den meget dygtige og kompetente kvinde! 

 

20140816_135246

2 responses to “Hjælpetræner

Leave a Reply

