Mere protein – hvordan går det?

Jeg træner efter Balder uden buler, men følger kostdelen i bogen Skyhøj forbrænding.

I første uge gælder det om at spise mere protein til hvert måltid. Jeg havde valgt at have fokus på morgenmåltidet for bedre at kunne overskue det.

20140602_065324

Men så gik det sådan, at jeg opdagede jeg stressede over det og grunden var, at jeg af en eller anden grund var begyndt at tænke protein til alle måltider. Jeg blev frustreret og irriteret over at tænke protein hele tiden og samtidig ikke at have planlagt ordentligt eller købt ind til det.

Løsning: Tilbage til kun at have fokus på mere protein til morgenmåltidet.

Jeg tænker at jeg ser hvordan det går søndag 14/7. Sidder det ikke fast, må jeg tage en uge eller 2 til.

Ja, det kan godt være, det tager måneder, før proteindelen er implementeret. Måske tager det for mig 1 år, før hele kostdelen sidder i skabet. Fred være med det. Det vigtige er de små skridt, som til gengæld sidder fast. Ingen stress. Ikke tage for store mundfulde.

 

20140516_081929

Advertisements

One response to “Mere protein – hvordan går det?

  1. Pingback: Ændring af proteinmål | Sundhedsrejsen

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s