Når man ikke tager nok solcreme på

image

.. kommer man til at blive lidt rød her og der.

Så jeg lærte: Hvis jeg skal være i solen kl 11 til den går ned, så skal der rigeligt med faktor 30 på. 🙂

3 responses to “Når man ikke tager nok solcreme på

  1. Avvvvvvvvvv!!!! Solskoldning skal bare undgås ha ha ha ha det er ikke rart:-) jeg kan ikke lide at have solcreme på, men gør det altid, tester mig frem til dem som er mindst klistret og det fungere efterhånden meget godt. Har fået stor respekt for solen efterhånden.

  2. Jeg har ikke været solskoldet i mange år, da jeg ellers er ret hys med solcreme. Men så gik det lidt galt.. haha. Hvilke solcreme bruger du så (som er mindst klistret)?

  3. Jeg har i et par år brugt Murad Oil-free sunscreen SPF 30 (fås med SPF50), den gør ikke en fedtet at se på. Til kroppen er jeg i år begyndt at prøve forskellige sprays af, det tager jo allllt for lang tid at smøre og smøre;-) fandt Garnier Amber Solarie dry mist/dry touch SPF30 på tilbud i Matas. Den er umiddelbart god, har kun prøvet en enkelt gang.

Leave a Reply

