Give away! Anna Bogdanovas bog “Skyhøj forbrænding”

Image

Image

 

Da jeg var til Anna Bogdanovas blogger event på Skodsborg Kurhotel torsdag 30/5, fik jeg et signeret eksemplar af “Skyhøj forbrænding”.

Denne bog vil jeg gerne give væk til en af mine læsere.

Du kan læse en anmeldelse af bogen her.

 

Du skal gøre:

1. Følge mig på Bloglovin

2. Fortælle hvad du træner nu (eller om du slet ikke træner)

3. Fortælle hvad du mener Skyhøj forbrænding vil give dig i forhold til træning/kost/restitution

4. Skrive din email adresse så jeg kan få fat i dig, hvis du er den heldige vinder

 

Edit: Konkurrencen slutter torsdag 12. juni kl. 15. Den heldige kartoffel bliver udtrukket senere om torsdagen.

 

Image

Image

14 responses to “Give away! Anna Bogdanovas bog “Skyhøj forbrænding”

  1. Hej Ditte.
    Jeg vil da meget gerne være en heldig kartoffel. Så her goes:
    Lige nu træner jeg alm. cardio og styrke i min lokale Fitness World.
    Jeg vil dog rigtig gerne i gang med noget kettlebell træning, og efter din anbefaling, er jeg sikker på, at Skyhøj forbrænding kan hjælpe mig med. Derudover synes jeg mine resultater har stagneret det sidste års tid. Så jeg har brug for nye inspirerende inputs til både kost og træning, så jeg igen kan begynde at se noget fremgang.
    Min e-mail: jeanette_lund_@hotmail.com
    Kram Jeanette

  2. Jeg er VILD med styrketræning og har dyrket det i mange år, MEN på trods af jeg har trænet intensivt, tungt og sikkert for meget, har jeg manglet resultaterne. Jeg fik øje på kettlebell træning for nogen år siden og har sidste sommer fået indkøbt diverse kettlebells.
    Jeg har dog ikke fået dem rigtig i brug, kun lidt øvelser ind i mellem. Grunden er at jeg manglede korrekt vejledning, jo der er masser at youtube videoer, men der manglede ligesom noget fagligt bag, noget teori. (Er vist lidt nørdet på det område;-)).
    Det sidste halve år har jeg gået til kettlebell hold træning en gang om ugen i mit fitnesscenter. Der mangler desværre fokus på at udføre øvelserne korrekt og da tempoet er high speed hvor man hurtigt mister den gode teknik.
    Jeg faldt over Jakob Søndergårds” sixpack på 6 uger”, som har mere eller mindre samme intense/korte træningspass som Anna køre med, så til min store overraskelse så jeg hendes nye bog og har kigget lidt i den i boghandlen, den ser ud til at være det ideelle værktøj for mig til at få styr på kettlebell træningen/teknik.
    Med hensyn til kosten har jeg indtil nu fulgt Jakobs kostplan som jeg lige umiddelbart kan se nogenlunde ligner Annas. Jeg er vegetar, spiser fisk, så lever sundt, men der kan altid laves justeringer. Jeg kan forstå at Anna vægter restitution rigtig højt, ikke at stresse kroppen med for meget træning, det ser jeg frem til at prøve i praksis:-) kunne være rart at slippe for alle de timer i træningscentret og på diverse cardiomaskiner.
    Venlig hilsen Christina,
    Email: christinahansen2800@gmail.com

  3. Har lige fulgt dig!
    Jeg må desværre være bund ærlig, jeg er gået helt i stå. Jeg gik til crossfit hos USG, der gjorde mig lean, stærk og lækker. Men nu er det hele slasket og jeg kan ikke finde motivationen igen.
    Jeg har læst det gratis indledende kapitel Anna har lagt op og jeg er så glad for at endelig kunne placere mig i et katogori. Tyndfed. Det er faktisk virkelig rart, fordi nu ved jeg at ved at læse bogen, vil der også være redskaber til at komme igang for sådan en som mig, og ikke kun de “syngligt” tykke (misforstå mig ikke).
    Bogen vil kunne hjælpe mig med at komme igang nemt,i stedet for “træn 6 timer om dagen i 100 dage, og spis puré”. Nemme redskaber der passer til en travl hverdag 🙂

  4. Jeg blev mor til nytår, så derfor har mit liv taget noget af en drejning. Min krop har et enormt behov for at blive genopbygget og finde tilbage til sig selv. Jeg var pga. smerter meget lidt aktiv i forhold til inden, så min grundform har taget et alvorligt dyk. Min træning pt. består mest at gåture, slæbe rundt på en 8 kg. baby, lidt yoga og når jeg bliver helt vild lidt øvelser på gulvet til at styrke de forskellige muskelgrupper -altså nothing serious.
    Jeg håber på, at bogen kan gøre mig lidt klogere på mig selv -både mht. træning, men også kost. Inden graviditeten tog helt overhånd spiste jeg LCHF, men jeg finder mig ikke længere til rette med denne kost på samme måde som tidligere. Jeg håber derfor at denne bog kan gøre mig klogere på mine behov og muligvis inspirere mig til at finde min nye kost og få gang i den lidt for tunge krop. Mit mål er, at få opbygget styrke i min krop, så jeg holde trit med knægten, der kun bliver større. På denne rejse måtte der også meget gerne ryge nogle overflødige kg.
    Mvh. Sarah

  5. Hej 🙂
    Hmm har et fitness abonnement men får ikke rigtig brugt det… Som så mange andre… Er enlig mor og studerende så tid er en mangelvare… Og da træningshold hovedsageligt ligger i aftentimerne og jeg ikke er så god til at træne alene så blir det bare ikke til så meget. Så jeg ku bestemt godt ønske mig ny inspiration til træning der passer ind i min hverdag.
    Ja, en sundere hverdag og krop ville bare på alle måder være dejligt…
    Ka0082@gmail.com

  6. Jeg er lidt af en enspænder ang. det træning og har det bedst med det er noget eg kan lave hjemme på stuegulvet , på gaden..og helst uden at skulle bruge en formue på forskelligt udstyr. Jeg vil da blive lykkelig hvis jeg var heldig at få den bog. Da jeg elsker viden om hvordan og hvorledes , og ved den træningsform / ide /viden lige er mig . Sund levevis / planken og lidt powerwalk er jeg nået til nu. Der må kunne findes mere godt i mig som 47 årig , ikk? 🙂

  7. Hejsa.
    Jeg har kun lige opdaget bogen og tænker den vil kunne give mig rigtig meget ift. Kost og træning.
    Jeg har haft store problemer ift vægt, da jeg som kronisk smertepatient ikke kan træne andet end simple stabilitetsøvelser. Jeg har tabt mig en del via kosten, men er totalt ude af trit med det nu. Sukkertrængen tager over igen og igen og deraf mangler jeg energi og overskud til at få lavet god mad.
    Jeg krydser fingre for at bogen kan hjælpe mig på vej. Jeg vil se om der kan blive råd til bogen over sommeren, men kunne jo være skønt at vinde den 🙂
    Vh og tak for en dejlig blog og mulighed for at vinde 🙂

    Maria
    Marialrasmussen@gmail.com

  8. Uhhh jeg føler mig virkelig kartoffelagtig – om det er en heldig en af slagsen ved jeg ikke.
    Det med at føle sig som en kartoffel kommer nok af at jeg ikke rigtigt kan komme i gang med træningen igen efter en mindre operation og et dumt ømt håndled. Men når jeg træner er det BUB og crossfit – Jeg elsker det, jeg ved godt det bare handler om at komme i gang igen..
    Jeg håber skyhøj forbrænding kan give mig en overskuelig og let forståelig plan som jeg kan finde ud af at følge. Især det med kosten kunne jeg godt tænkte mig at gøre noget mere ved. Jeg synes det er svært at overskue i hverdagen, men tror Anna kan hjælpe mig med det. Det er i hvert fald det jeg hører fra andre, der har læst bogen. Jeg tænker også bogen kunne være det spark i rumpetten jeg har brug for, for at komme i gang med træningen igen.
    Nøj jeg håber jeg er den heldige kartoffel så jeg kan blive knap så kartoffelagtig 🙂
    Tak for en dejlig blog 🙂
    (mette@rubaek.com)

  9. Fed give away! Jeg træner det sidste modul efter et online program for kvinder efter kejsersnit – kan anbefales!!!! Og skal i gang med alm. træning så de sidste graviditets kilo kan forsvinde + så mit bækken kam blive stabilt igen. Jeg vil “bare” gerne være stærk igen! Jeg ønsker mig brændende Anna’s bog da jeg er sikker på at jeg kan opnå mine mål med hendes tilgang til træning!!!

  10. Jeg træner meget meget lidt 🙂 er meget forvirret over alt det snak om træning mm. men min krop fortæller mig dagligt at den gerne vil træne mere, er meget nysgerrig efter hvad der står af gode ting i den bog 🙂

  11. Kære Ditte.
    1. Jeg vil gerne vinde bogen og være den heldige! Jeg har tilmeldt mig at følge dig.
    2. Min træning nu: Lige nu er jeg præget af stress, grundet nyt job og træner derfor ikke så meget som tidligere. Jeg træner maksimalt 3 gange om ugen, men ser ingen resultater.
    Min træning er løb, ca. 1 gang om ugen, 1-2 yoga timer og lidt træn selv i mit lokale Fitness World center, når jeg kommer afsted. Min kost lider også under førnævnte travlhed, da det bliver til en del take-away, selvom jeg forsøger med sund take-away. Bikini kroppen virker lidt langt væk lige nu.
    3. Jeg håber, at Annas nye bog kan give mig nogle fif i hverdagen til hvordan man træner og spiser fornuftigt trods travlhed. Jeg håber desuden på en varig løsning, så jeg kan undgå yo-yo kure og drastisk skappe diæter for dette holder ikke i længden.
    4. Email adresse skulle gerne stå nedenfor.

  12. Herligt med en give away! 😀
    1. Done.
    2. Jeg har i de sidste mange år styrketrænet ca. 3 x ugentligt på grund af dårlige knæ og denne styrketræning kan holde mine smerter væk (juhuuu). Ca. en halv times kredsløbstræning 3 x om ugen, suppleret med ca. 2 x yoga om ugen.
    Jeg har også prøvet flere af holdene i mit træningscenter som fokuserer på styrke og kondition, men som regel er det helt håbløst mht. teknik. Der er ofte mere fokus på at man skal nå et vist antal repetitioner end at få lavet øvelserne rigtigt. Hvilket så næsten hver gang har resulteret i at mine knæ har stået af i en uge eller to efter.
    3. Det jeg har læst om Skyhøj forbrænding ind til videre, blandt andet ved at følge Annas nyhedsbreve og på facebook, har givet mig smag for noget mere. At jeg har brug for at lægge min træning om og gøre noget konkret anderledes, dette gælder også mht. kosten. Jeg spiser ret sundt, ingen junkfood eller take-away og får kun slik eller chips en gang om ugen (den eneste måde jeg kan styre mit forbrug på), men den sunde mad og træningen kan bare ikke ses på min krop. Jeg ser bare ikke ud som om jeg træner. Derfor har jeg brug for at lære at få skyhøj forbrænding. Mangler ny inspiration helt generelt, til at gøre det rigtig sjovt at træne igen.
    4. lucifine@hotmail.com

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s