Skyhøj forbrænding – mere protein til alle måltider

Da jeg lavede Balder uden buler runde 1, så jeg slet ikke på kosten.

Da jeg lavede/er i gang med Balder uden buler runde 2, har jeg set på efter-træningsmåltidet, men så heller ikke mere.

Jeg er lige blevet færdig med uge 2 og nu kan jeg mærke, at jeg så småt er klar til at justere lidt i kosten.

 

Da kostprogrammet i “Skyhøj forbrænding” passer bedre til mit temperament end i Balder uden buler, har jeg valgt at tage det som udgangspunkt.

I uge 1 er emnet: Mere protein

Dvs. mere protein til alle måltider. 

Det er i sig selv allerede for uoverskueligt til mig, så jeg har valgt først at se nærmere på mit morgenmåltid (som nok er næsten ok, men måske skal optimeres lidt), dernæst frokost, så aftensmad og så mellemmåltid. Jeg går ikke videre til at justere næste måltid, før det første sidder på rygradden. Derfor er jeg med på, at proteinprojektet kan tage en del uger. Hehe. Nu må vi se. 

Mit morgenmåltid består som regel af en portion skyr med lidt olivenolie/avocadoolie/hørfrøolie, lidt bær, lidt rosiner/tørrede tranebær, vaniliepulver, kerner/frø og måske lidt kanel. Har jeg god tid, supplerer jeg måske med scrambled eggs (2 æg) + måske lidt rejer/pølse.

Image

Jeg elsker min skyr, men jeg er sulten igen ved 10-11 tiden (hvis jeg ikke har fået andet end skyr), så det er muligt, jeg er nødt til at fylde ekstra protein i det måltid på en eller anden måde. 

Har du nogle gode fif?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s