Mere protein – hvordan går det?

Jeg træner efter Balder uden buler, men følger kostdelen i bogen Skyhøj forbrænding.

I første uge gælder det om at spise mere protein til hvert måltid. Jeg havde valgt at have fokus på morgenmåltidet for bedre at kunne overskue det.

20140602_065324

Men så gik det sådan, at jeg opdagede jeg stressede over det og grunden var, at jeg af en eller anden grund var begyndt at tænke protein til alle måltider. Jeg blev frustreret og irriteret over at tænke protein hele tiden og samtidig ikke at have planlagt ordentligt eller købt ind til det.

Løsning: Tilbage til kun at have fokus på mere protein til morgenmåltidet.

Jeg tænker at jeg ser hvordan det går søndag 14/7. Sidder det ikke fast, må jeg tage en uge eller 2 til.

Ja, det kan godt være, det tager måneder, før proteindelen er implementeret. Måske tager det for mig 1 år, før hele kostdelen sidder i skabet. Fred være med det. Det vigtige er de små skridt, som til gengæld sidder fast. Ingen stress. Ikke tage for store mundfulde.

 

20140516_081929

Advertisements

Pollenallergi?

image

Sådan ser mine øjne nu lige nu. Især det højre er lidt hævet. Begge er irriterede, svier og føles som om de hele tiden er ved at løbe i vand.
Næsen løber.

Sådan har det været siden jeg satte mig på min cykel kl 7.30..

10 ting jeg elsker ved sommer

1. Lyset

2. Varmen (ikke for varmt dog. 20-23 grader er perfekt til mig)

3. Gå i sandaler

4. Gå flere ture

5. Være mere ude

6. Folk er gladere (inkl. mig selv)

7. Det er fedt at cykle/gå rundt i byen en halvtidlig morgen, mens det er lyst og måske lunt

8. Ikke så meget tøj af og på hver gang man skal ud af døren

9. Spise brunch uden for (spise alt muligt uden for)

10. Sjusser i en park

ImageImage

 

Hvad siger du?