BUB deload, uge 2, dag 3

Omkring min menstruation “deloader” jeg. Dvs. jeg kører træning på ca. halv kraft. Enten ved at skære på tid eller gentagelser eller på sæt. Min krop er alligevel lidt slatten på det tidspunkt, så deload giver mening for mig. Når deload er færdig, går jeg tilbage og laver de samme workouts bare på fuld kraft, dvs. laver fra uge 2, dag 3. 

 

I dag skar jeg på tiden, så træningen varede 10 minutter. Det var lige tilpas hårdt for en lidt spændt lænd og det var rart at få trænet lidt. Elsker morgentræning i øvrigt 🙂 

Image

 

Har du trænet eller skal du træne i dag?

Leave a Reply

