Det er underligt men mest rart

Jeg har længe (som i årevis) haft noget eksem på mit lår. Har prøvet med binyrebarkhormon, men ligeså snart jeg smurte hver anden dag eller mindre, så blussede det op igen. Binyrebarkhormon er ikke noget, jeg havde lyst til at putte på min hud hver eller hver anden dag, så jeg droppede det igen.

Siden har jeg ikke gjort så meget ved det. For få måneder siden købte jeg A-derma Dermalibour creme. Smurte både på låret og på noget udslæt/eksem over brystet. 

Image

Og så opdagede jeg lige pludselig at jeg slet ikke smurte på mere.

Og så opdagede jeg at det faktisk slet ikke kløede mere på låret og at det over brystet helt var væk.

Jeg ved ikke hvad jeg har gjort. Om det er A-derma cremen eller noget andet. Eksemet på låret kunne i perioder klø vildt meget (mest når det er varmt i vejret) og nu er det som om det aldrig har været der. Ok, jo, huden er stadig lidt ru og nubret, men det klør ikke og det er ikke rødt eller varmt. 

 

Så jeg undrer mig, men jeg er mest bare glad.

Leave a Reply

