Nu går jeg altså i gang med at træne igen

Jeg har ikke trænet siden midten af marts (altså tung styrketræning).

MIn mor døde 25/3-14.

Nu er det 3/5-14.

 

Jeg har det faktisk rimeligt godt det meste af tiden. Jeg kan pludselig blive meget ked af det, men det er kortvarigt og ikke noget, der varer hele dagen. Resten af tiden har jeg det ok, men min krop har knirket en del. Den er meget oppustet og fordøjelsen er i ubalance.

 

 

Sådan har jeg gjort indtil videre:

– ingen restriktioner i forhold til mad

– går ture

– cykler

– laver blid yoga

– mediterer en smule

– få sociale aftaler

– Solaray Multidophilus kosttilskud til fordøjelsen

– PurePharma kosttilskud (omega 3, d-vitamin og magnesium)

– Eqology Livex kosttilskud (fordøjelsen) 

 

Jeg tænker at jeg vil begynde at starte stille og roligt op med træning igen. Jeg savner det voldsomt meget og håber min krop efterhånden er klar til det. 

I dag lavede jeg Anna Bogdanovas opvarmningsflow #1 med minimumsgentagelser. 

I morgen og næste uge vil jeg fortsætte med at lave henholdsvis opvarmningsflow #1 og #2 for så i uge 20 at starte forfra med online-programmet Balder uden buler – dog kun med 12 kg (var ellers begyndt at bruge 16 kg til 2 hånds swings og squat). 

Image

Fokus: Hele tiden lytte til min krop. Hvad er dagsformen? Hvordan er humøret? 

Holde de nødvendige pauser. Evt. skære på tid/gentagelser/sæt. Evt. holde flere træningsfrie dage (strække 1 uges program over .f.eks. 10 dage). 

 

Har du oplevet et dødsfald tæt på dig? Hvordan passede du på dig selv bagefter? 

Leave a Reply

