Ugens træning – uge 15

Mandag:

Tirsdag:

Onsdag:

Torsdag: 5 min meditation + slikfri dag

Fredag: 7 min meditation

Lørdag: Restorativ yoga workshop kl. 9.30-13.30 @ Yogacentralen

Søndag: 8 min meditation + 10 min dynamic yoga

 

Da jeg ikke har træner med kettlebells eller lavet yoga siden midt i marts og meditationen ligeledes har stået stille et stykke tid og kosten passer sig selv, så er ethvert lille skridt frem en sejr. Alt er en succes. Så jeg er meget tilfreds med at være påbegyndt meditation og yoga igen. I det små. Stille og roligt.

 

20140415_070226

Leave a Reply

