Jeg savner at træne

Udover den 4 timers restorative yoga workshop i går, har jeg ikke trænet med kettlebells eller lavet yoga siden 14/3. Jeg har cyklet lidt, men også under gennemsnittet pga. spændt lænd.

 
Jeg savner at træne. Når jeg læser om hvad pigerne i Balder uden buler-gruppen laver, så kribler det i fingrene på mig efter at swinge mine kb. Oppe i mit hovede er jeg totalt klar til at træne igen. Min lænd er spændt og det er som om, den mangler at blive styrket lidt. 
 
Samtidig kan jeg jo mærke, at krooppen IKKE er klar til hård eksplosiv kb-træning. Eller fysisk krævende yoga. Den er skrøbelig og følsom og stritter imod og prøver at fortælle mig at jeg skal tage den med ro.
 
I går havde kroppen f.eks. en off-dag med kvalme, svimmelhed, nedsat appetit, manglende energi og hovedpine. Den var bare ikke til særligt meget. Jeg spiste kun en lille portion aftensmad, lå mest på sofaen eftermiddag/aften etc. Humøret var lidt påvirket, men ikke noget voldsomt. 
 
Jeg ved ikke, hvor længe jeg skal tage den med ro. Men jeg prøver virkeligt på at lytte til kroppen:
– Når lænden er spændt, tager jeg tog/metro til og fra arbejde, da cykleri kun gør værre.
– Jeg fik en times massage i mandags.
– Jeg går lidt ture.
– Jeg forsøger at starte meget roligt op med meditation igen.
– Jeg passer mine sengetider (i seng kl. 22 og op 5.50 på hverdage)
 
Image
Leave a Reply

