Vejret er dejligt, men jeg har kvalme

Var til 4 timers restorativ yoga workshop i dag i Yogacentralen på Frederiksberg. Yogaen var god nok. Stillingerne lige noget for min krop. Men når jeg skulle ud af stillingerne, havde jeg kvalme og var svimmel. Hvis 10 er kaste-op, så lå jeg på 8 flere gange i løbet af workshoppen. Ikke så fedt.

 
Havde spist morgenmad (skyr med bær og topping) kl. 7.30. En lille bitte smule frugt/bær midt i workshoppen + et lille glas vand.
 
Workshop slut kl. 13.30.

Tog hjem. Spiste bagel med laks. Drak en halv liter vand.
 
Lidt bedre.
 
Men stadig ikke helt godt + hovedpine, så jeg tvang mig selv ud for for at købe lidt ind og nu er jeg klar til max afslapning:
 
Image
 
Kagerne er fra Det Rene Brød, som jeg er stor fan af 🙂
Leave a Reply

