Min mor har kræft

Der kommer en pause i bloggen – eller måske bare færre indlæg i bloggen – det næste stykke tid.

Min mor på 67 år har kræft (lunger og nyrer med metastaser i lymfekirtlerne) og har været i kemo siden efteråret. Det er selvsagt super hårdt og nu går det lidt for hurtigt den forkerte vej.

Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal gøre af mig selv.

Marts 2014

Min mand er mit anker og klippe. Min familie er rykket tættere sammen. Mit arbejde er mit fristed. Resten må passe sig selv.

Leave a Reply

