Prioriteringer i marts 2014

Jeg har valgt at fortsætte med februars prioriteringer med en enkelt tilføjelse, da de ikke helt sikker på rygradden endnu.
 
 
1. Søvn
  – slukke smartphone/pc kl. 21.30 på hverdage
  – tage 500-700 mg magnesium aften
 
2. Vand
  – drikke 2 liter om dagen 
 
3. Efter-træningsmåltid
  – 30 g protein og 60 g kulhydrater + stivelse 
 
Image
  
4. Basis kosttilskud: Fiskeolie, magnesium og d-vitamin (Anna Bogdanovas anbefalinger)
 
Image
 
5. Deload omkring menstruation: Træning med halvt så mange sæt eller halvt så mange reps 
2 responses to “Prioriteringer i marts 2014

  1. Jeg tog chancen og købte en stor pose Plant Force med chokoladesmag. Nu har jeg læst flere steder, at smagen skulle være dårlig, og konsistensen grynet og støvet. Men det smager jo fint. Og heldigvis…til den pris.
    Det med de 2 liter vand om dagen kæmper jeg stadig med. Jeg kan godt nå 1 liter på job, men når jeg kommer hjem, kan jeg slet ikke finde ud af at drikke vand. Og hvis jeg drikker 2 liter på job, kan jeg rende på toilettet hele tiden. Hmm.

  2. Tror bare jeg generelt skal holde mig fra proteinpulver uden smag.. haha. Plant Force vanilie smager ok. Og endnu bedre med lidt bær i.

    Vandet skal nok have ekstra fokus et stykke tid, så det kan blive en vane. Jeg forsøger med en halv liter til morgenmad, til frokost og til aftensmad. Men selvom flasken står der, så får jeg det ikke altid drukket. Hm. hvis du kommer på nogle gode tips, så sig endelig til 🙂

Leave a Reply

