Til kamp mod eksem

På mit højre lår har jeg haft noget eksem i en del år. 

Hudlægen ordinerede binyrebarkhormon, men det er jeg ikke så vild med at smøre på. Derfor har jeg nu – efter anbefaling på Pudderdåserne – købt A-derma Dermalibour creme

 

Image

 

“Soothing, repairing and purifying care recommended in the treatment of skin irritations in babies, children and adults.”, står der bag på cremen. 

Jeg smører det på 2-3 gange om dagen. I starten syntes jeg at det gjorde kløen værre, men nu er det som om, det hjælper lidt. 

 

Hvad bruger du mod eksem?

P.S. Jeg har hørt i min hørechokoladesnegl (også kaldet: Anna Bogdanova), at sukkerforbrug og eksem kan hænge sammen…. 

Leave a Reply

