Futura kosttilskud

Sponsoreret indlæg

Jeg er blevet tilbudt en Futura-pakke bestående af:

– Immunforsvar
– Tranebær
– Host let
– Silica
– Fiskeolie 1000
– Kalk + D3

Af praktiske grunde har jeg valgt at teste få produkter af gangen. I første omgang er det fiskeolien og Kalk/d-vitamin.

Fiskeolien indeholder pr 1. kapsel:
Koncentreret fiskeolie: 1000 mg
Omega-3: 540 mg
– heraf: EPA og DHA: 450 mg
– E-vitamin: 5 mg

Dagsdosis: 1-3 kapsler (100 kapsler i en bøtte)

Kalk/d indeholder pr. 2 tabletter:
– d3 vitamin: 10 ug
– calcium: 800 mg

Dagsdosis: 2 tabletter (190 tabletter i en bøtte)

Jeg er ikke sikker på, hvordan jeg ved, om produkterne virker – hvad jeg skal se efter – men det skader vel ikke at prøve, tænker jeg 🙂

Leave a Reply

