Træning de sidste 2 uger

De sidste 2 uger har jeg trænet 4 gange om ugen. Det er jeg meget godt tilfreds med. Det er stadig ikke-cardio, men det har alligevel været superrart at komme afsted og blive strukket ud, styrket, udfordret og desuden mærke dynamikken, der er på et hold.

I alt er det blevet til 6 x mobilitet i Crossfit Copenhagen og 2 x yoga i Københavns Yoga – med 6 forskellige undervisere. Så jeg synes jeg både har været afsted jævnligt, men også fået mødt forskellige undervisere og deres forskellige tilgange til træning.

Jeg kan mærke og se fysisk fremgang og udvikling, hvilket selvfølgelig er meget tilfredsstillende, men jeg kan mærke jeg har et stigende behov for også at få den ro, der er i yoga. Den psykiske del. Selvaccepten, det at kunne være i nu’et samt komme helt ned i gear. Det er ikke fordi, jeg stresser rundt til hverdag. Faktisk synes jeg, at jeg er blevet forholdsvis god til ikke at lave for mange aftaler, at have rigeligt med hjemme-aftener (og hjemme-weekender) og tage den med ro.
Men arbejde kan f.eks. fylde lidt for meget i fritiden plus der er nogle andre – body-sds relaterede – ting, der med fordel kunne styrkes og forbedres.

Jeg vil rigtigt gerne starte i et yogacenter, men ved endnu ikke helt, hvilket et det skal være. Københavns Yoga eller Yogacentralen kunne være bud. Dertil kommer den økonomiske side af sagen, idet jeg bestemt ikke har råd til både at være medlem af Crossfit Copenhagen OG et yogacenter.. hmm.

Hvad gør I for at forebygge stress og få ro på?

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s