Opdatering fra New Zealand IV

5/1-12: (New Plymouth)
Minus træning. Hm.


Frokost:


6/1-12: (Wanganui)
Push ups: 14 + 10 + 12 + 4 (i alt 40)
Dips: 8
Chin up: 1
Spiste butter chicken + hvide ris + hvidt nan brød på indisk restaurant.
7/1-12: (Wellington)
Planke: 1 min og 5 sek.
Sideplanke: 40 sek.
Air squats: 40

Morgenmad:

Muffin:

Myslibarer:

8/1-12: (Nelson – Sydøen)
Push ups: 15 + 10 + 5 + 7 + 8 (i alt 45)
Helbred: Blev søsyg på den 3 timer lange sejltur mellem Wellington (Nordøen) og Picton (Sydøen) og kastede op. Havde lidt kvalme og hovedpine resten af dagen.
Har været træt i dag og i går.
Kosttilskud: I de første ca. 2 uger tog jeg 2 Nucleomega om dagen + magnesium om aftenen. Nu tager jeg 1 Nucleomega og ingen magnesium.
 9/1-12: (Westport)
Planke: 1 min og 10 sek.
Dagens minus: Havde en underlig hovedpine hele dagen, som blev forværret af solskin. Det føltes som om den sad både oppe bag i hovedet og nede i panden helt nede ved øjnene samt omme ved hårgrænsen bag på hovedet.
Træt igen i dag.
Spiste min sidste Nucleomega i dag.
10/1-12: (Westport)
Push ups: 15 + 10 + 7 + 16 + 2 (i alt 50)
Sideplanke: 50 sek.
Dips: 9

11/1-12: (Greymouth)
Planke: 1 min. og 15 sek.
Air squats: 30 (så begyndte mit venstre knæ at brokke sig)
Back extentions: 30
Dips: 10-8-6-4-2
Har ikke været træt i dag og har ikke taget middagslur – det samme med i går.

Kage og myslibarer skal der til:

12/1-12: (Timaru)
Push ups: 13-17-3-12-6-4 (i alt 55)
13/1-12: (Dunedin)
Har fået rødt, nubret udslæt på halsen. Og det ser ud som om, jeg også er ved at slå lidt ud i ansigtet. Kan være pga. hvad som helst. Men kan da indskyde, at vores insekt-spray er noget stærkt noget, som river lidt i næse og svælg (har kun brugt den på fødder og ben). Yderligere har jeg for et par dage siden købt en lille No insect-spray, der dog skulle være non-toxic. Den har jeg brugt lidt på halsen, men fik udslættet, før jeg købte den.
Jeg havde nær glemt Anthisan – en kløestillende creme, som man ikke bør bruge mere end et par dage af gangen. Hvilket jeg har gjort, da jeg ellers var blevet sindssyg af kløen. Sandfllies kløer i perioder. Så klør det så meget, at det nærmest er en lille smerte. Det piver jeg meget over hernede J

3 responses to “Opdatering fra New Zealand IV

Leave a Reply

