Crossfit # 88

Første crossfit-hold træning i 12 dage..

Jeg spiste frokost ca. kl. 12.30 og selvom det var “let” frokost, så kunne jeg godt mærke til opvarmningen kl. 15, at jeg måske lige havde spist for meget eller for tæt på træning.

Efter lidt led, skulle vi nemlig ro, KB-swing og planke i teams.

1 mand ror 400 m, mens 1 ligger i planke og 1 swinger 12/16 kg. Når han er færdig med at ro, roterer man. Alle skulle ro 2 gange.

PUHA.

Da vi gik i gang med dagens WOD, prustede jeg stadig som jeg ved ikke hvad..

Push press
6-6-6-6
+ max rep af 75 % af tungeste løft

25-25-30 (4 rep)-27 PR!
+ 21 rep af 20 kg

Mine håndled brokkede sig en del, men det gik da.
Ved de sidste 21 rep begyndte mine ben også at ryste.. altså, udover mine arme.

Men altså, det var rart at komme i gang igen – og i øvrigt løfte mere i Push press.. hehe. Min rekord er vist 5 RM 25 kg.

2 responses to “Crossfit # 88

Leave a Reply

