Crossfit # 69

Opvarmning
Led
700 m løb

Teknik
Snatch

Snatch er ikke nem. Som i: Den er svær for alle og man skal øve sig.

Jeg har store problemer med at få den fra scarecrow og op over hovedet. 15 kg er for tungt for mig. I stedet begynder jeg at svinge den ud i en bue og op. Hvilket man selvfølgelig ikke skal.

WOD
3 runder, max. rep.:
– KB swings
– atomic situps
– tire slams
– box jumps
– burpees
– 1 min. pause

1 minut ved hver station

Det var ren cardio og alle prustede.. 🙂
Jeg svingede 16 kg i 1. runde og 12 kg i de 2 andre runder.
I stedet for atomic, fik jeg lov til at bruge ab wheel..

Tire slams var stadig sjovt, men også stadig hårdt.

Box jumps og burpees lige efter hinanden var noget, der trak lidt tænder ud..

Jeg kunne ikke finde ud af at tælle, men jeg fik i hvert fald pulsen godt op!

Gik bagefter op til OPEN GYM og lavede 2 strict chin ups og 12 rigtige push ups. Hvilket vil sige, at jeg tager week 2 igen i Push up-programmet og week 3 igen i Pull up-programmet.
Det blev også til ca. 20 min. mobilitet og udstrækning.

Jeg er sådan lidt øm i ballerne og ned i baglårene. Ved bestemte strækøvelser er det ømhed lige på grænsen til en lille smerte. Hm!

Nåh.

Jeg kan i øvrigt med ambivalente følelser konstatere, at mine omsyede Sigur Ros-, Life Of Agony- og Anathema-bluser må ryge i kælderen, da jeg har meget svært ved at få dem af igen. De strammer simpelthen for meget ved armhulerne. Hehe.
Det er jo sejt, at jeg er blevet større på den gode måde. Men det var bare 3 af mine favorit-musik-bluser.

3 responses to “Crossfit # 69

  1. Nå ja, et stykke PVC-rør koster 10-15 kr.

    Super kvinden Pauline Nordin (prøv lige at google hende) skulle efter sigende bruge en kagerulle – så er man edderfyfme ond.

    Og en kagerulle har man da altid liggende, ikke?

    Hilsen
    Michael

Leave a comment