Var det noget jeg drømte?

Siden jeg tog min første – og eneste – pull up (chin up) i mandags, har jeg ikke kunne lave en eneste. Burde jeg ikke være i stand til det? Jeg er lidt begyndt at tro, at jeg måske bare har drømt det. At jeg måske ikke hang helt udstrakt. Hvad ved jeg. Jeg kan bare ikke. Ha.

Men nu tager jeg week 3 igen med ekstra gentagelser og så prøver jeg igen 13/4.

3 responses to “Var det noget jeg drømte?

  1. Det er altid træls, når man ikke kan gentage en succes. Har du overvejet at lave dem koncentrisk? Dvs. at hoppe op og sænke dig langsomt ned igen?

Leave a Reply

