Crossfit # 57

Jeg har trætte arme og gider ikke skrive så meget. Hehe.

Men Opvarmning bestod bl.a. i armgang hele vejen hen af barren. Jeg faldt ned som den eneste og måtte kæmpe det sidste stykke. Imens måtte resten af holdet lave 3 burpees som straf, fordi jeg skvattede ned. Heh. Men de ville godt. Agtig.

WOD: Bænkpres:

5-5-5-5-5

Jeg tog 25-27-30-35(3)-30

Så min rekord i bænkpres er nu 30 kg. Hurra! 35 var godt nok hårdt, selvom jeg kun tog 3. I pauserne mellem sættene lavede jeg planken og sideplanken og back extensions.

Som en lille bonus skulle 3 mennesker løbe ca. 300 m (sikkert mindre) med en sandsæk. Imens skulle resten af holdet lave curls med vægtstænger. Da kun 3 kunne løbe af gangen, kunne man nå MANGE curls.. puha. Jeg havde en 15 kg stang og måtte holde en del pauser.

Da jeg så skulle løbe, fik jeg en 40 kg sæk. Prøvede først på den ene skulder, men det gik slet slet ikke, så træneren hjalp mig med at få den hen over nakken. Og SÅ gik/småtrippede jeg ellers hele vejen, imens jeg kæmpede med balancen og min overkrop kom længere og længere ned mod jorden. Blev lige overhalet af 2 andre imens. Stakkels hold, der måtte curle i lang tid!

Det var meningen at jeg skulle øve forskellige ting til Open Gym bagefter, bl.a. d.u., roning, T2B og pull ups, men det blev kun til mit Pull up-program Week 2, day 3. Var træt træt bagefter.

Ved assisted pull ups tog jeg dem i den anden tyndeste røde elastik. Det gik lige akkurat.

Nu skal jeg hvile mine arme og skuldre. Så de er klar til hatha yoga i morgen..

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s