Crossfit # 49

Jeg er allerede træt i mine arme og skuldre….

Selve træningen var løs, hvilket passede mig glimrende i dag. Der var opvarmning, WOD, lidt fri leg og så en mini-WOD til sidst.

Opvarmning:
Bl.a. ledopvarmning, hindu push ups og air squats. Hindu push ups = ikke min ven!

WOD: Weighted pull ups
1-1-1-1-1-1-1

Dem der ikke kunne lave en almindelig strict pull up – deriblandt mig – måtte skalere til at lave 7 sæt af max. rep i elastikker.

Hos mig blev det så til: 25-20-8-(grøn)-19-13-12-13.
Alle i blå elastik pånær 3. sæt, hvor jeg forvildede mig over i en grøn elastik.

Til fri leg øvede jeg mig i skin the cat. Jeg er nødt til at sætte fra, når jeg skal op med knæene, hvilket gør at ringene gynger, hvilket igen gør, at jeg bliver en lille smule svimmel. Og så er det ej så sjovt.

Lavede planken, side planken og den hvor man ligger på ryggen med benene lidt hævet over gulvet. Jeg er god til de 2 første, hvorimod den på ryggen er noget hård.. puha.

Så var det tid til en lille mini-WOD i form af cirkeltræning:
– ro
– prowler
– push ups
– tuck jumps
– d.u.
– goblet squats
– lunges

Mine “knæ op til brystet-hop” var noget hakkende i det og push ups var knap så seje pga. trætte arme. Men det var sjovt at prøve prowler-tingen, selvom det var hårdt for benene allerede efter få baner.

Det er sådan en fætter her:

Så den for første gang til Butcher’s Garage Stronger Challenge, hvor de stærke mennesker skulle skubbe den med vægt på og så liiige lidt længere end vi gjorde.

Nåh, nu skal min arme have hvile.. hehe.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s