Crossfit # 41

Hov, har glemt at skrive om træningen fra i tirsdags..

Vi blev delt i 2 hold, som så skulle konkurrere i trillebør, krabbe, jumping squats, bunny hop og sprint (ikke i den rækkefølge)..

Dagens WOD var dødløft 5-5-5-5-5 med 3 min. pause mellem hvert sæt.
Da jeg åbenbart har svært ved at tælle og brugte meget tid på det (!), nåede jeg kun 3 sæt af:
40-50-55

Jeg fik ros for et af mine løft, mens andre løft godt kunne forbedres, f.eks. rutchede stangen lidt for meget ned over mine knæ på nedturen. Og så var der noget med min ryg, som jeg selvfølgelig ikke kan huske nu. Enten skulle den være mere ret eller også skulle den være mindre ret. Hmm.

55 kg var absolut smertegrænsen for min ryg og jeg kunne mærke, at jeg ikke rettede den så meget, som jeg burde. Fy.

For liiiige at få pulsen op, skulle vi som afslutning lave:
– 40 box jumps
– 30 sit ups
– 20 push ups
– 10 pull ups

Puh.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s