Min lille asiaterkrop gik i stykker

.. fordi jeg forgiftede den med alt for meget alkohol.

Som straf lå jeg i sengen fra søndag kl 5 til mandag kl 3.20..
og hyggede mig med:

– opkast
– kvalme
– hovedpine
– svedeture
– ryste af kulde
– manglende tørst trods dehydrering
– manglende appetit (spiste en banan kl. 23, som ikke kom op igen)
– træthed
– mental nedsmeltning

Det var virkeligt åndssvagt og meget spild af tid. Det var ikke det værd.

Så et af mine nytårsforsæt er – igen – at undgå så voldsomme tømmermænd ved at:
– drikke et glas vand for hver drink
– drikke med måde (det skal jeg nok lige forsøge at gøre mere konkret på et tidspunkt)

Leave a Reply

