Crossfit # 37


Jeg døde lidt inden i, da jeg så dagens WOD på tavlen..

100 burpees på tid

Argh!

I juni lavede jeg 70 burpees (efter andre øvelser) og der var jeg helt færdig. Så jeg tænkte, at jeg hellere måtte sætte et jævnt tempo, jeg kunne holde hele vejen.

Det tempo viste sig så at være liiige lovligt jævnt, for da jeg var færdig, var jeg forpustet og træt, men ikke ved at dø. Så jeg kan roligt sætte tempoet op næste gang. Så jeg kan få en hurtigere tid end 10.52…

Inden WOD lavede vi lidt KB-øvelser. Jeg tog 3-3-3-3 med 8, 12, 16 og 20 kg. 20 kg var super hårdt, og som træner Ulrik sagde, så var man nødt til at have fokus på ret ryg, sving med hoften og åndetrættet, når KB blev tung. Jeg havde indtil i går kun svinget 8 kg og nogle gange 12 kg. 8 kg er jo min comfort zone, hvad KB angår.. hehe.

Vi sluttede af med forskellige strækøvelser, hvilket var rigtigt rart, da vi ellers aldrig gør det. Jeg kan mærke på min smidighed, at jeg ikke længere går til yoga. Derfor blev jeg ekstra glad, da vi fik at vide at der i januar starter Mobility WOD.
Min smidighed fejler som sådan ikke noget, men den må jo godt blive endnu bedre.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s