Crossfit # 15

Nate er en hyggelig WOD som består af:
AMRAP (as many rounds as possible) på 20 min:
– 2 muscle ups eller 6 pull ups OG 6 dips
– 4 HSPU (hand stand push ups)
– 8 KB (kettlebell) 24/16

Ingen på holdet kunne mestre en muscle up. Den er også vildt svær! Og når man ikke engang kan lave pull ups korrekt, så er det så godt som umuligt at lave muscle ups. Så i stedet lavede vi pull ups (i barren eller i ringe) og dips. Dips kunne man lave i ringe (det magtede mine arme ikke) eller på en bænk/boks som dem her:

Jeg kunne ikke helt overskue en 12 kg kettle bell, så det blev 8 kg.

Tog 9 runder + pull ups + dips + HSPU..

Og så sluttede vi af med planken. Først den almindelige. Så højre side. Så venstre side. Så ligge på ryggen med hænderne under rumpetten og strakte ben som er hævet 10 cm over gulvet. 1 minut til hver øvelse. Ikke noget problem for mig! Hurra!

Har jeg nævnt at jeg kan se mine mavemuskler er blevet en smule mere markerede?! Mere hurra!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s